June 7, 2010

TENTANG DYE...

baru-baru nie dye ade tegur aku kat tempat kitorg biase chat tuh.. hurm.. agak janggal rasenyee.. sebab sblm niee kitorg biase akan panggil hunn ! sygs ! hunny ! hunny bunny ! tapy sekarang dah tak de dah benda-benda tuh sume.. yang tinggal cume kenangan jer.... kelmarin baru aku dapat tawu yang 125z aku tuh dah ade chia baru... dye dah tak angkut lagy chia dye yg senai tuh.. dah tukar chia laen.. and ! kate informer aku tuh dye happy dengan that gurl....
hurmm dye jugak yang happy... aku nie.....
still tak happy.. still tercari-cari.. mencari-cari.... mama macam tawu je yang hubungan aku dgn dye dah putus... pagy lagy mama dah tanye psal dye.. aku ckp je la tak payah lah tanye lagy.. anggap je la aku tak kenal dye pon... ingat senang ke nak anggap macam tuh ha ! huish ! susah taw ! law senang baek aku dah boleh lupekan 125z aku tuh.....
DYE...
olwas buat aku ketaww satu mase dulu,
olwas buat aku berfikir,
olwas buat aku rase terharu~
olwas buat aku untuk berubah~
olwas memberi aku kesedaran....
olwas buat aku miss him
olwas buat aku nak care pasal dye...
olwas buat aku geram... ^^
olwas buat aku tersenyum....
olwas buat aku loveee himm !
BUT......
DYE..... dah tade dalam hubungan nie...
dye dah tarik diri... sememangnye semangat dye tidak sekuat aku maybe..... tiap kali tgk dye chat dengan gurl laen.. hati aku agak terusik... cemburu? YESSS ! I'M JEALOUSE ! ADMIT THAT ! hurmmmm... tapy ape la hak aku nak cemburu kalau dye nak chat dengan gurl laen an.. dulu mungkin aku ade hak tapi tidak sekarang.....
SEMOGA DYE SENTIASA BERBAHAGIA...
AND
AKU HANYA NAK DYE TAWU....
I'M OLWAS HERE FOR HIM......................................

No comments: