June 14, 2010

TENTANG DYE...

semalam aku dan dye berbincang balik tentang hubungan kitorang yang dah habis tuh. memang aku masih mengharapkan hubungan kitorang kembali. tapy kalau dye tak boleh sayang aku, aku takkan paksa dye. sebab aku nak orang sayang aku seikhlasnya. bukan sebab kesian atau paksa. itu akan lebih memburukkan keadaan. dye kata aku berubah. aku tak macam aku yang dye kenal dulu. dye nak aku yang dulu sebab dye suke aku yang dulu. suatu masa dahulu ketawa aku membuatkan dye happy. membuatkan dye senang.. macam mana aku nak ketawa kalau haty aku tak senang... and dye kate aku tak memahami dye 100%.. aku nak ucap maaf sangat-sangat aku memang tak memahami orang sangat. memang itu masalah aku dalam hubungan dari dulu. aku minta maaf kalau dye rasa kurang perhatian. kurang kasih sayang. sebab aku still di bayangi bayang-bayang 125z masa tuh. i'm really sorry hunny. i'm not meant that hunny. i do love you and care but i dont know how to show it. sorry hunny if you feel uncomfortable with me. aku tak tawu macam mana nak tunujukkan rasa sayang aku pada orang-orang yang aku sayang. urmmmm... kadang-kadang aku rasa aku nie selfish... 
semalam dye ada cakap kalau ada peluang kedua dye akan MELAMAR aku balik... aku sangat hargai niat dye tuh. tapy tolonglah jangan lah paksa diri untuk sayang aku. jangan lah fikir sebab tak nak buat aku sedih, sebab tuh pretend sayangkan aku..... if you pretend that will make me sad, hunn... just be honest to ur heart. dont lied urself. just admit you cant love me its better. trust me... aku akan hadapinye walaupun susah. tak pe. daripada kaw nak berlakon. kaw nak tipu aku. itu lebih menyakitkan daripada kaw bagy tawu hal yang sebenar. semua yang jadi salah aku. bukan salah dye. aku tawu dye cuba untuk buat aku bahagia. untuk lupekan 125z tuh. tapi aku agak susah untuk lupekan 125z tuh hingga menjejaskan hubungan aku dengan hunny. regret it... but its too late la.. sorry hunny cuz make u hurt. i'm not meant that... if ade peluang kedua memang aku nak tapy aku tawar haty sudah. macam dye, tawar haty... hati aku agak terguris bile dye kate dye dah tak de rasa sayang kat aku. hanya tuhan je yang tahu macam mana rasanye bile orang pretend sayangkan kite. aku sorokkan sedih aku dari dye. dari semua orang. aku pretend aku oke. tapy dalam hati hanya aku je la yang tawu.. kalau aku ade kucing dah confirm aku nangis kat kucing tuh... selama ni pun aku huhahuha kat dye macam kawan sebab aku tak nak lost contact dengan dye. sebab tuh aku still layan dye macam kawan. aku akan lupekan masa kitorang couple dan berbual dengan dye as a friends... aku cume nak dye tawu.... I'M ALWAYS HERE FOR HIM as a BFF....

No comments: