October 2, 2010

mungkinkah cinta lame bertaut kembali ?

hari adalah hari yang agak memenatkan. petang tady aku pegy open house rumah manje dengan hubby.
malam nie aku agak kepenatan. tapy aku nak online dulu. itu adalah satu perkare yang wajib
pada setiap week!
malam tuh entah tetibe HUNN mesej aku. kitorang pon bermesej dan mesej.
memandangkan hubby aku x replay mesej aku, so aku continue mesej dgn hunny.
tibe-tibe hunny cite pasal wedding akak dye november nie. dye nak sgt aku pegy.
dye kate dye rindu kat aku. dye rase makin dekat dgn aku. aku yang tgh pakai mask nie pon rase nk terketawe pon ade gak. bukan sebab nk gelakkn dye or perlekehkan dye....
tapy sebab aku terkejut dan teruja dgn statement dye tuh! aku ingatkan aku sorang je yang rindu dye.
rupenye dye pon rindu aku gak <3
tapy aku tak kan la smpai nk khianat kt hubby. hubby tak same dgn laki yang pernah cple dgn aku.
care hubby take care dgn aku memang wat aku terharu. nampak yang dye sygs aku even kdg2 rimas.
tapy aku tawu dye tak nak aku tinggalkan dye. dye tak nak aku curang. dye tak nak terluke lagy.
hunny kate, law aku dah putus dengan hubby bagitawu kt dye...
ape maksudnyee??
question dye tuh buat aku tertanye-tanye...
tapy aku faham ape yang dye maksudkan kat situ....<3
hunny doakan kite ade jodoh yeh <3
dye kate, dye doakan aku dpt straight A! sebab dye nak aku ke mesir..
dye kate, dye akan menjadi orang yang paling happy law aku dpt pegy sane.
aku pon mule la wat muke pelik. tapy x bole buat sgt sebab aku tgh pakai masker an. kang merekah lak masker aku nieee.. sia-sia aje!
dye nak aku jadi matang dulu sblm cple dgn dye....
aku teringin sangat nak smbung balek relationship kitorg yg dh terputus tuh.
semoga kalau aku dgn hunny ade jodoh, aku dpt sygs dye macam aku sygs hubby <3

No comments: