December 24, 2010

Now I Know..... =(

pagy tady aku bangon jam 10 lebih...
tetibe jeh bole bangon awal.. padahal malam tady aku tydo jam 4 pagy...
asyik skype dgn 'dye'..
ngeh ngeh ngeh !
hari nie dh tak buleyh skype dgn 'dye'...
sebab 'dye' agak busy !
tapy tak ape... i'll understanding u..

pagy tuh mase aku online..
saje jeh la aku godeh-godeh kat 'dye' punye wall fb...
sekali terpampanglah name girlfiee 'dye'
owhhhhh~ =='
now i know the truth & why...
kecewa pon ade jugek la =='
tapy sabar jeh la..
sebab kitorg dh break up pon..

then.. aku saje jeh godeh-godeh fb girlfiee dye..
you all know what I've found???
mereka berbicare tentang aku...
tentang kisah aku & 'dye' dulu..
tentang name kami berdue..
girlfee dye yang mulekan dulu..

itu tandenye girlfee dye jeles...
sorry la eh..
aku tak tawu langsung yang korunk nie couple..
kalau la aku tawu..
tak ade nyer aku nak bertegur dgn bf kaw tuh..
sekarang nie pon aku dah mule menjauhkan diri dary 'dye'..
sebab tak nak sesiape pon terase haty..

so...
I'LL HOPE YOU HAPPY WITH HER...
&
SHE'LL BE MAKE YOU HAPPY THAN ME...

p/s : dye orang yang berbez dgn dye yeee...

No comments: