April 7, 2011

Manje kuang ajor !

see that title ? ? ?
memang biadap punye buah haty !

ceritanyer cenggini . . .
sepanjang petang tady aku tydo dgn manje . .
berlumba-lumba kitorang tydoo daa . .

samai adek sepupu aku balek pon aku tydo lagy . .
manje lagy la tydo maty !
dalam 5 minit baru aku bangun .
manje pon bangun gak . .
lepak kat ruang tamu..
di atas tilam . .
di atas selimut . .
aku maen-maen dgn manje nie . .
sampai la dye trtydo balek .
time dye trtydo tuh, aku dengan adek sepupu aku, *syahir*
pakaikn si manje nie stokin kat due due kaki dye .
hahahahah !
jahat giler . . .
nie sume idea syahir ler nie . .

bile manje terbangun dye tanggalkn sndiri stokin stokin tuh . .
then...
aku gulung dye dengan selimut..
hahahahahah !
comelll giler !
time dh nak maghrib, aku lepaskn manje ke luar . .

*kang p.cik & m.cik aku balek, terkejut tgk manje tydo atas tilam kang ~ =)

malam tuh aku dengan adek sepupu aku yang pompuan nie pegy night market .
*siap nk speaking syial .. =D
balek dary pasar malam, aku & sepupu pompuan nie gossip gossip . .
pasal hal dye di sekolah Prawn River tuh .
*ceyh ! name nak best ! hahaha =D

time tgh syok bergossip tuh , aku terdengar suare dak manje di celahan pintu blkg . .
then aku pon panggil nme dye . .
bukan maen menyahut lagy . .
aku baru jer bkak pintu blkg tuh, dye dh pnjat pagar masuk . .

so, aku biarkan jer la manje maen maen dlm rumah . .
dye berlari dary depan ke blkg . .
dary blkg ke depan . .
pas tuh pnjat meja..
panjat kusi . .
aku pon tak tawu ape kene dengan si manje nie ? ? ?
mase tuh pon aku tengah syok tgk Showdown 2011 !
best la pulok layan bende alah nie an . .
heheheheh !

then.. bile manje dah slow , aku angkat dye and belai belai dye . .
sampai la dye dah nak terlelap . .
tetibe adek sepupu aku yang pompuan tuh bergegas kuar dary bilik . .

"kak Aliz ! kak Aliz ! dak manje ade berak kat dalam bilik eh ? ? ?"
terkedu sekejap aku . .
sebab atas kepale aku dah kuar awan awan yg menunjukkan keadaan najis manje tuh ! !
bergegas aku masuk bilik nak tgk parah ke tak parah najis dak manje nieh !

sekali aku tgk . . . . PERGH ~
kaw memang kuang ajor la manje !
TIGA KETOL taik dak manje kat dlm bilik tuh . . !
aku terus jeritkan manje yg baru nak lena tuh .
peduli ape !
wahhh ! kaw dah naek lemak kaw yeeee !
aku angkat dak manje then letak dye kt luar rmh . . .
geram aku !

aku ler yg kene bersihkan najis dye tuh . .
sape lagy !


p/s : even aku marah dgn manje , tap esoknyer aku crik dye balek =D
sygs manje !


*manje mengejek bile dah melepas . . . =='

No comments: