May 22, 2011

My Spirit Providers




act , kitorang sebaye . tapy dye lahir dulu . she's my sis ever . maklum ler aku tkde sis . . younger sis jer ade . hee ! Sis iema selalu bagy semangat kat aku if aku rase down ~ lagy lagy time aku tengah frust giler mcm nie . bile haty dan perasaan aku di permaenkan oleh orang yang tidak bertanggungjawab . man with no feelings ! saat aku tengah berkecamuk dye lah yang beri nasihat . . since , aku kenal dye dary form 1 lagy Sis Iema mmg acted as chief dalam group kitorang . thanks Sis for the advise that you give for me . . .

Sis Hada

Hada , dye sebaye aku tapy dye lahir dulu . =) . dye member aku since sekolah rendah . dye pon bagy semangat jugak kt aku untuk hadapi sume masalah nie . . esok dye akan berangkat ke matrix Tangkak . semoga berjaya di sane sis ! aku takkan lupe ayat puake kau <3 ! thnx for ur advise ye sis !






Zuar , dye tua 2 tahun dary aku . dye lah My Bro ! aku tkde abg . so , dye lah abang aku =) kenal dye dah 2 tahun dah . kitorang sangat rapat . dye sangat take care pasal aku =) sejak kes B , dye banyak bagy nasihat kat aku mcm Sis iema & Hada . tiap hari Zuar msj aku supaye aku lupekn B . . macam macam advise yang dye bagy kt aku . Yaw ! aku appreciated sangat sangat . thanks for always been there for me . Sampai mase kite akan bersame jua . . . give me time to calm down . give me time to forget all this shit . give me time to forget him . forget all memories with him during our 4 months together . . give time for me to remove the tears . .





Dayah , dye mude setahun jer dary aku . dye anak buah aku . dye pon banyak bagy aku semangat untuk lalui semua masalah nie . . semuanye kitorang kongsi bersama . aku banyak bercerita dengan dye . suka duka semua aku kongsi dengan dye . thnx Dayah ! Akk sygs Dayah lah <3


Mok , dye sebaye aku . kitorang satu sekolah . and dary dulu sampai sekarang memang aku banyak bercerite dengan dye . dye selalu bagy kate kate semangat kat aku . aku selalu share dengan dye . dye sentiase ade untuk aku . thanx mok ! sumpa mok ! aku tak tawu nk ngadu kat sape if kaw tkde . sebab kaw yang paling terdekat . tapy lepas nie kaw dh jaoh ~ kaw dh pegy Tangkak ~ perghhh . . mesty dh tkde penasihat lepas nie ~ yela.. since aku form 4 aku dh ngadu kt kaw sejak crite Mr.J kan . . sampailah sekarang nie . . 


Tak lupe juga with my Sis Umiee . Kite senaseb kan Umiee . . thanx sebab bagy nasihat kat kecik yee . . kecik tk lupe pon ! I appreciated sangat sangat <3 !


p/s : thanks korang sebab banyak bagy aku nasihat . banyak tolong aku untuk lupekn dye .
aku akan cube untuk lepaskn dye dengan senang haty . tanpa dendam . dan aku akan cube untuk terime sume nie sebagai pengajaran terhadap kaum lelaki .



1 comment:

Emma Ghazali said...

thanks ouh my dear ! :)
kau jugak banyak beri aku kekuatan ! :)