May 25, 2011

Need For Speed Addicted !


Baru-baru nie anak buah aku ade call . . dye tawu yang aku tengah tension pasal B
Dye try pujuk aku . . try sedarkan aku pasal B . tapy still tak jalan jugak =='
So , dye suh la aku maen game . .
Aku teringat la kat NFS (Need For Speed) Most Wanted yang aku maen separuh jalan tuh . . .
bagus betol lah anak buah aku yang sorang nie punye idea !
bagus bagus ! memang bernas ! nanty kite jumpe ye sabtu nie ! =)
esoknyer aku terus suh adek aku pasang PS2 . . kat kepale dah terbayang bayang dh kereta Chevy Cobalt SS aku yang stripes pink tuh ! <3 ! begitu banyak berjase dalam menumpaskan blacklist yang laen =) . .
sekarang nie aku tengah layan Most Wanted <3 . . . tapy dalam banyak banyak NFS , aku paling minat NFS Carbon =) dalam Carbon , kereta aku Lotus Eclipse bewarna pink and ade logo Red Dragon ! perghhh ! memang aku sayang giler lah keta tuh !



Pernah lah jugak aku maen game nie sampai ke pagy ~ kol 6 aku kejut adek aku sembahyang subuh . then aku straight pegy katil ! hahahaha ! sampai demam demam kot aku maen Carbon mase tuh . memang tengah addicted giler babih la . . . kereta kereta dalam tuh plak buat aku rambang mata ! setakat nie kat dalam Most Wanted , kereta aku ade 8 tapy dh trade in sebab nk angkat kereta baru and modified tinggalah 6 bijik jer ! dalam 6 bijik tuh , aku paling sayang Chevy Cobalt SS tuh lah . tuh lah kereta pertama yang aku guna . even aku ade dapat pink slip tapy Cobalt SS tuh jugak yang kene dengan tangan aku =)

sekarang nie , kereta pink slip yang aku dapat kire yang paling best lah blacklist 7 punye kereta . Mercedes CLK500 . laju tak payah cakap . blacklist 6 gune Lamborghini Gallardo sial . menganjing giler ! So , terpakse lah aku trade in kreta yang agak agak tk bole bagy kemenangan . macam Toyota Supra and Lancer yang lom siap modified tuh . coz , Lancer aku ade due so, macam tak heran lah kalau trade in satu Lancer . Now , aku tengah nak kejar leader dye la . blacklist 1st taw . bukan senang ! Bounty lagy ! milestone lagy ! race lagy !


Kereta Nikki dalam NFS Carbon . paling sukelah dengan kereta nie . macam lipas daa . .







Chevy Cobalt SS kesayangan aku <3 !


Mercedes CLK500 Blacklist 7 . Dah jadi aku punye =)


Mitsubishi Lancer Blacklist 9 . Dah jadi aku punye =)


Lamborghini Gallardo Blacklist 6 . Nie yang menganjing nie .


Lotus Eclipse . Kereta nie aku gune dalam Carbon . Handling memang sedap !


Aston Martin DB9 . nie lah kereta yang bakal aku beli *dalam Most Wanted* .
top speed memang sedap ! macam lipas la kalau dye pegy =)

oke lah . sampai sini jer entry aku hari nie =) Just nak bercerita pasal game yang aku sangat addicted !
memang aku suke kan game gam NFS . So , no wonder lah if aku memang minat cerita Fast And Furious !










nie law tak silap aku yang paling latest 2011 punye =)


NFS Pro Street =)


p/s : one day , aku pon nak jugak kereta yang macam nie . sebagai hobi =) 

No comments: