June 15, 2011

Bad Boys


Sebenarnya dah lama dah aku nak masukkan entry ni . tapy asyik tak ada mood jeh . time tak online bukan maen berlambak idea . time dah online , idea macam siput !
Hari tuh aku ber-blog walking kat blog Mr.K , then terpandangkan entry WW1 : SHY SHY CAT LOVE STORY . Ape yang aku nak cakap pada Mr.K ialah , batang hidung aku terasa "sakit" . means , benda tuh memang terjadi pade aku =) . Terase yang amat time tengok entry tuh .

Memang tak dinafikan sekarang nie ramai girls yang suke lelaki ala ala bad boy . Sebab nampak cool jer .  terserlah karismanye . tuh bukan aku yang cakap . tuh girls laen yang cakap =)

Aku teringat salah satu entry Mr.K title CARA NAK TAWU LELAKI BETUL-BETUL SUKAKAN PEREMPUAN (SERIOUS) . Dalam entry tuh ade sebut :
Girls zaman sekarang suka lelaki yang muka jahat. Perangai jahat. Tapi baik. Err i mean, iyalah, lelaki tu pakai baju koyak rabak. Rambut punk. Naik motor RXZ. Baju seluar semua hitam. Tapi tolong nenek tua lintas jalan. Perh, confirm cair perempuan tengok.
Kalau macam tuh situasinye aku pun memang confirm cair . Tuh baru tolong nenek tua . belum lagy tolong girls yang takut nak lintas jalan time kereta laju macam pelesit !

Okay , tak di nafikan yang aku pun memang tertarik dengan boys yang macam tuh . sumpah cool =) !
memang ade salah sorang couple aku yang macam nie . memang bad attitude la . 1st aku tengok dye memang macam *wow* . smartlah mamat nie . agak tergoda . tapy aku buat bodoh . sebab tuh semua godaan syaiton !
Then , bile lame lame aku lepak dengan dye rase syok beb . funny tak payah cakap . ketawa tak berhenti . senyuman tak lekang . Ade satu hal yang buat aku rasa macam dye nie special and dapat attention aku . kat rumah dye ade bela KUCING ! tak sangke lah pulak aku dye nie ade penyayang orangnye . yelah , arwah atok aku pernah cakap . orang yang sayangkan haiwan ni penyayang . lebih lebih lagy haiwan tuh kucing . kucing kan binatang kesayangan nabi kita =) .

Impression aku pade dye mase tuh ialah . dye nie mat dedau . rempit . kaki girls . clubbing . drunk . and dye join benda yang tak betul . means just like Gangster .
at the same time , dye pandai masak . dye sayang kucing *macam aku* . dye pandai main gitar *ciri-ciri boys yang aku tergoda* . suare dye best *if aku dengar macam terkena bazooka* . ade gigi taring *memang manis* . ada tahi lalat pada bibir dye . funny . caring . ayat dye . . .  lembut gigi dari lidah ! means , dye tuh bermulut manis . lidah bercabang . aku tak tahu berapa banyak cabang lidah dye tuh .

Now , aku dengan dye dah tak de ape-ape . Cume , aku tak boleh jumpe dye buat mase ni . Sebab bile-bile mase aku bole tergoda balik pada dye . 




p/s : credit to Mr.K
harap maaf lah . aku punye blog tak Hebat Sungguh macam blog Mr.K =)

No comments: