July 27, 2011

Have A Lunch With Him .



Hari nie aku buat entry pasal ayah aku . HEHE ! Kalau di kire kire , dah 8 bulan aku tak jumpe ayah . Last aku jumpe ayah time Abang Apis kawin kat Majidee . Bulan november tahun lepas . Tahun lepas ok . Lame tak lame . 

Semalam , lepas aku masak and nak sidai baju . Jap lagy telefon rumah berbunyi . Pelik jugak aku . Telofon rumah ni jarang berbunyi . Sebab sume contact kat handphone . Rupenye ayah yang call . Terkejut lah jugak . Sebab dah berbulan bulan ayah tak contact kitorang . Tetiba hari nie call then ajak pegy makan . Adik aku punyelah pelik . Sampaikan kitorang ingat telefon rumah tuh rosak . HAHA ! Serabai je . 

Kitorang pegy lunch kat Mcd Austin yang baru bukak tuh . Aku suke decoration Mcd tuh . Santai jer . Damai je . Tenang je even terletak di tepi jalan yang agak sibuk . Mcd baru nie nampak moden and uniform diorang pun chantek ! Warne merah . Bukan macam uniform Mcd yang biasa . Yang macam baju tidur tuh bak kate budak budak Mcd pun . 

Macam biase kat Mcd aku order double cheeseburger yang sedap tuh . Tapy kali ni aku order yang BIG punye ! HEHE ! Kitorang duk kat meja luar . Borak borak . Cite pasal bola . Singa vs Harimau . Cite pasal Astro . Pasal ape ntah lagy . Dalam pukul 4.30 gitu kitorang pun gerak balek rumahh . .

p/s : Aku dary BROKEN FAMILY OK .

No comments: