April 9, 2011

My Imagine

"Melipat baju sambil mengusap perut di sebelah suami yang sedang lena ."

berkahwin di usia muda bukan lah suatu yang mudah . kahwin merupakan satu tanggungjawab dan komitmen yang besar . tapy ramai orang muda yang mengambil jalan mudah untuk berkahwin muda . alasannya , untuk mengelakkan keterlanjuran . ada jugak yang dah terlanjur dan hamil baru berkahwin . . .

umur baru jer 18 tahun, tapy sudah pregnant 5 minggu . . solution nya , si lelaki perlu menikahi gadis ini secepat mungkin . sebelum perut si gadis membuncit dengan lebih jelas lagy .

selepas di akad nikahkan , pasangan ini menghembuskan nafas lega . pada mereka , satu masalah telah selesai .mereka tidak tahu suasana dan keadaan orang yang sudah berumahtangga . tanggungjawab. tolak ansur. kesabaran. kematangan. kepimpinan. keyakinan. keimanan. kejayaan.

"pabila malam melabuhkan tirainya, aku dan suami keluar berhibur di waktu malam. berhibur di club malam. menari mengikut alunan muzik. minum hingga berada di awangan."

ternyata, mereka masih belum bersedia untuk memikul tanggungjawab itu. mereka masih di dalam suasana bujang . yang memikirkan keseronokan . memikirkan kepuasan duniawi yang sementara itu.

link utk tatapan korang . .

  1. by intim wordpress
  2. by hafiz mohd
  3. muslim diary

korang bole search jer kat google ! . . lagy banyak info yang korang dapat . . .












2 comments:

shazika said...

hehehhe..da nak kawen ke? :P

Elis said...

heheheheh ! tak lah.. saje jer buka issue nieee . . ^^