June 29, 2011

We're just like sibling



Sebelum nie aku pernah dengar baca blog Mr.K yang lelaki dan perempuan tak boleh jadi bestie . Maybe pade orang laen tak boleh . Tapy tidak pade aku . Aku ade 2 orang bestie laki yang aku dah kawan since form 2 and tadika lagy . Anuar . Aliep . Dioranglah member laki yang memang rapat dengan aku . Lagy-lagy Nuar . No secret's between us . Ape saje probs dye , dye akan share dengan aku and mintak pendapat aku . Since form 3 kitorang mule rapat . Sampaikan couple aku pun jealous time tuh . Then mintak Nuar jangan layan aku lagy ==' . Samelah jugak macam couple Nuar . Pun jealous jugak . Padahal tiap kali diorang gaduh aku yang tolong ==' . Tuh pun nak cakap aku admired kat Nuar pe ? Kitorang bertiga start rapat time tuition form 3 . Memang kenangan paling bestlah denagn korang . Mak ayah hantar pegy tuition suruh study , kitorang study jugak . Tapy study kat cybercafe . HAHA ! Memang best . And paling tak boleh lupe time Nuar rembat cd . Tak pasal pasal buat dosa time bulan puase taw . Nanty kaw kene carik balik apek tuh dho ! 

Hampir sume couple aku jealous aku dengan Nuar . Haishhh ~ if betul lah Nuar tuh ade haty kat aku dah lame dah kitorang couple taw . Time aku single . Time couple dye wat hal . Darypade dye nak layan pale otak awek dye tuh , baek lah aku dengan dye couple . * tuh if kitorang ni ade heart feeling lah * . Mama aku pun dah kenal dah Nuar & Aliep nie . Tapy Aliep nie macam jaranglah sikit share probs dengan aku . Cume kadang-kadang jer . Bile dye dah kusut sangat . Yelah , laki if ade probs dye susah nak story dengan orang . Biasenye dye akan solve kan sendiri . 

Now , masing-masing dah ade tujuan hidup sendiri . Aliep tengah dalam PLKN lagy . Nuar dah pegy sambung study kat Batu Pahat . Sebelum dye pegy , sempatlah dye call aku . Tapy tak dapat jumpe , sebab aku kat Melaka time tuh . Dah sampai Batu Pahat pun dye call aku , just nak inform situasi dye kat sane . 

Ape ape pun aku harap korang berdue happy-happy selalu ye . Korang memang bestlah =)
Ehh ! time puasa nanty kite berbuka same-same ok . Plan Aliep . Nanty aku confirm kan ok .  Hope kite dapat berkumpul balik macam dulu taw dho ! Rindu sangat time form 3 =)

p/s : kitorang hanya kawan . Tak lebih pun ok . don't think negative =)

No comments: