September 13, 2011

Memori Dengan Kawan Lama .



Hari nie Seha balek JB . Dye ajak lepak waktu petang . Aduh ! petang memang aku susah sikit nak gerak . Sebab binatang 4 roda tuh takde lah . Plan punye plan , kitorang lepak malam je . Aku , Aliep , Fyna & adek aku (Iman) pegy raya rumah Seha . Aliep lah jadi driver tetap kitorang . HEHE ~ 

Perghh ~ jumpa Seha kan , pecah pecah perut ketawa taw . Happening sangat bile berkumpul balek dengan member lama yang sekepala . Aku , Fyna & Seha memang dah kawan since kitorang form 1 lagy . Kitorang kenal since sekolah rendah lagy , cume time tuh tak rapat jeh . Bila masuk sekolah menengah baru lah rapat . Sebab satu kelas pulak tuh . Even kitorang tak sama kelas tapy aku tetap stay dengan diorang . Tak pernah pon terfikir nak split . Lagy lagy dengan Seha & Fyna . Dua orang tuh lah selalu sharing dengan aku . Susah senang semua sama sama . 

Ingat lagy memori kat SMKTD2 bersama mereka . Waktu form 3 aku dah kene berpisah dengan diorang . Kene tukar kelas . Time tuh aku ingatkan kitorang mesty renggang lepas ni . Tapy ALHAMDULILAH . Sampai sekarang masih UTUH lagy persahabatan tuh . Even kelas tak sama tapy aku tetap carik korang . Mane mane aku tercampak pon , aku tetap carik korang balek . Jangan risaw . Tak pernah lupakan korang . Naek form 4 pulak Seha dah pindah sekolah . Iema pon pindah sekolah . Sama jugak dengan Farah Hany . Tapy , sampai sekarang kitorang still keep in touch . 


Friendship kita dah 5 tahun dah kan . Lame tuh . Kite pernah salah faham . Pernah tarik muka . Pernah bermasam muka . Tapy lepas dah berbaek , sume tuh kite lupakan . Just jadikan pengajaran and lebih percaya antara satu sama lain . Let bygone be bygone . Past is past . Bila kite frustrated dengan couple mesty kite akan bersama . Ingat lagy time Fyna nangis bila tawu Azim curang . Tahun 2008 . Kita form 3 . Kita peluk Fyna erat erat . Sedih bila teringat kan . And time kita nangis pun Fyna peluk kita jugak . Waktu tuh kita frustrated dengan couple jugak . Tahun 2009 . Form 4 . Semua tuh kenangan kan . Seha pulak time dye nangis teringat S.I . Tak perlu lah mention nama penuh mamat tuh kat sini . Biar kite kite je yang tawu kan .

Tapy aku frustrated dengan salah sorang dary kawan baek aku . Bile dye tak boleh lupekan bende yang dah lepas . Dan dye masih menyalahkan aku atas semua yang jadi . Dye jugak melarikan diri dary aku . Padahal aku dah minta maaf . Dah belikan dye present untuk menyatakan yang aku tak pernah lupakan dye . Tapy aku rasa sampai sekarang kot dye tak maafkan aku . Dye pon dah delete aku dary friends FB dye . Nampak sangat dye membenci aku . Takpe lah . Nak buat macam manekan . Orang dah minta maaf bukan tak minta maaf . Orang dah taknak maafkan nak buat macam mane kan . Redha je la . Tapy aku nak lah cakap dengan dye , tak payah lah buang kawan sebab JANTAN . Tak MATURED langsung lah . 

Seha ! If kaw happy , aku pon happy jugak tawu ! Sesekali kite hang out macam tuh best kan . Cakap kuat gile kot tady . Tak hiraukan orang laen langsung kan . Fynaaaa ! thanks for the Cute CAT Pink tuh ! Comelllll sangat ! Nanty kite bawak pegy Terengganu taw . Mesty nangis seyh bile teringat kat JB . Aduhhh ~ macam mana nie ~ . . . Lagy lagy time 2nd reunion tuh . 2 hari lepas tuh aku dah bertolak Terengganu . Sedih gile babe ! 2nd reunion tuh aku nak hug korang puas puas ! !


p/s : 6 DAYS TO GO =)

No comments: