February 13, 2012

Someone Like You



I heard that you're settled down. That you found a girl and you're married now. I heard that your dreams came true. Guess she gave you a thing I didn't give you.
Old friend, why are you so shy? It ain't like you to hold back or hide from the light.

I hate to turn up out of the blue uninvited. But I couldn't stay away, I couldn't fight it. I'd hoped you'd see my face and that you'd be reminded that for me it isn't over.

Never mind I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you too. Don't forget me, I beg I remember you said: "Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."
Sometimes it lasts in LOVE but sometimes it hurts instead"
You'd know how the flies. Only yesterday was the time of our lives. We were born and raised in a summery haze. Bound by the surprise of our glory days.

Nothing compares no worries of cares. Regret's and mistakes they're memories made. Who would have known bittersweet this would taste?

* * * * *

Sedihnye hati bila si dia bukan jodoh kita. Terkilan je rase bila kita tak dapat jadi yang terbaik untuk dye. Ataupun kite tak dapat bagi seperti ape yang dye mahu. Mungkin kita tak mampu ataupun berada di luar kemampuan kita. Walaupun takde yang mustahil di dunia tapy tak semua kita mampu buat. Banyak benda berada di luar batasan kita. Seandainya dye bukan di takdirkan dengan kita mungkin ade hikmah apabila kita dipertemukan dengan dye. Mungkin sepanjang bersama dengan dye kita belajar sesuatu yang kita tak pernah tawu. Sesuatu yang sangat berharga. Ataupun dye yang menyedarkan kita tentang kehidupan dan perhubungan yang tak selamanye indah sahaja. 

Kemungkinan dye ditakdirkan hanya untuk bercinta sahaja dengan kita. Memberi kita pengalaman dan belajar tentang hubungan yang lebih erat dan boleh bekerjasma serta bertolak ansur. Anggap sahaja ade yang lebih baek dary dye untuk kita. Setiap jodoh pertemuan adalah rahsia Allah yang paling suci. Allah tahu yang terbaik untuk umatNYA. 

Seandainya dye bukan milik kita, berdoalah supaya hati ini boleh menerima segala kenyataan ini dengan hati yang terbuka. Jadikan lah ia nya sebagai satu pengajaran supaya kita lebih berhati hati untuk menerima seseorang dalam hidup kita. Seseorang yang akan menghabiskan sisa hidupnya dengan kita. 


p/s : Semoga Allah menghapuskan karismanye dary pandangan mataku ~

No comments: