June 14, 2012

Tamat sudah Sem 2 =)




Tamat sudah menjadi student sem 2 selame 4 bulan =) . Lepas nie naik sem 3 pulakk . Short sem pulak tuh . 3 bulan jeh . Memang cuti raye sikit jeh lah jawabnye . Tak boleh nak beraya sangat lah tahun nie . Raye kat Kemaman jeh lah nanti . Beraye di Naco =) ! 

12 Jun 2012 - Selase
Petang tuh aku pegy ke Teluk Kalung terakhir kali untuk sem 2 nie . Lepas nie cari port baru pulak untuk lepak . Aku memang suke sangat dengan Teluk Kalung tuh . Tempat nye cantik . Tenang jeh . Nanty aku masukkan gambar or video kat Teluk Kalung tuhh . On the way ke Teluk Kalung tuh terserempak dengan budak sem 6 konvoi pegy pantai Penunjuk . Ramai gile sek sek Naco . Sek sek kite belake ! Seronok jeh tengok diorang konvoi . Takpe takpe , laen tahun aku pulakk punye time . *jealous*  
Memang setiap minggu aku akan lepak kat Teluk Kalung tuh . Aku pernah mandy kat situ sekali jeh . Sekarang tempat tuh dah tak bole mandy dah . Sebab dah tak selamat dah . Pasir nye dah mula terhakis . So , aku cume duk lepak tengok pantai jeh kat situ . 
Destinasi seterusnye ialah nasi kukus kat Chukai =) ! aku makan nasi kukus ikan jeh . Yang lain makan nasi kukus ayam . Al maklum lah aku ni special case . Tak boleh makan ayam . Nanti mula lah badan nye tumbuh biji . Lagy baik tak payah makan . Redha jeh lahh . . .
Destinasi seterus nye ialah kerang bakar kat Cherating . Restoren Kendi . Memang terbaik kerang bakar kat situ . Puas giler aku makan . Dengan sambal nye . Dengan pencicahnye . Fuhhhh ! Terangakat ! 

Itu kire macam last lahh aku enjoy dengan sek sek aku sebelum kitorang cuti 3 minggu nie kan . Selame 4 bulan nie memang macam macam lah yang jadi . Seronok . Sedih . Happy . Gembira . Sakit haty . Bingit . Geram . Bahagia . Segala macam jenis perasaan lahh . Campur campur =) !


Happy Anny for 1 years sayang =) ! 

6 Jun 2012 . Genap setahun relationship kite kan sayang . Tak sangke dah sejauh tuh . Tapy kite tak dapat nak celebrate same . Nanti bb cuti sem nie kite celebrate okay bie . Love you more & more darl ! You're the best thing I ever had

Dalam sem 2 nie untuk pertama kalinye aku dapat jawatan sebagai setiausaha utama Logistik . Aduhhh ! Parokk ! Memang aku busy sangat time tuh . Lagy lagy time hari event BBQ dah nak dekat . Selalu sangat aku balek lambat . Sebab berurusan dengan lecture . Siapkan surat surat . Meeting report . Tapy takpe , tuh semua pengalaman . Nanti bile dah keje takde lah aku blur sepatah haram . 

Sem 2 nie , sek sek bilik aku masing masing dah dapat pasangan yeee . 
Aku , dah tentu tentu lah rapat dengan Ijen a.k.a Awan nano . Hahaha ! Tuh gelaran yang budak kelas aku bagy kat dye . Asal nampak muke aku tak sebut Ana Raff , mesty sebut Awan Nano . Tuh jeh lahh korang kann . Kalau bab bab nak nganjing orang , bagy kan aje kat korang . Confirm menang ! 
Mai , dary abang angkat terus jadi orang yang di sayangi . Sekarang nie makin kuat makan . Masak nasi 2 cawan tuh untuk kau sorang jeh yang makan . Keluar date mkn , balek rmh lapar lagy . Makan lagy . Makanan yang utuk 4 org punye makan , kau sorang jeh yang habes kan . Tak ingat mee yang Farah bawak balek untuk sek2 kite makan . Kau sorg jeh yang habes kan . Terkejut aku . Kau simpan kat mane ha bnde tuh sume ? Kau telan ke makan ? 
Seri pon same jugakk . Kejap kejap . B , laparrrr ~ ! . Tuh jeh lahh dye . Memang sek sek bilik aku nie dah bahagia sokmo . Masing masing dah membulat . Mentang mentang lahh bahagia . 
Farah pon dah baek dengan Awang Biru dye . Dye pon dah ade orang baru jugakk tuh . Sape dye farah ? Mierul ? Hehehehe ! Terus kan jeh lahh Mok Yahh ehh !
Fatin dah mula dengan Kipas Susah Mati a.k.a Takip . Hehehe ! Dalam diam ye korang . Chatting dalam fb sampai ke pagy . Tup tup dah kuar date dah pon . Takpe takpe . Semoga bahagia yeee =) . 
Patricia Anthony , kawan ke hulu ke hilir aku kat kolej . Mane tak nye dalam kelas logistik sem 2 , cume aku dengan dye jeh yang gegurl . Yang laen sume boboy . Naseb baek tak ramai . Kalau tak memang tak selesa lahh nak belajar macam tuh . Tapy sekarang budak kelas aku semua dah ngam dah seak masuk sem 2 nie . Semua nye dah stabil dahh . 

Akhirnye aku cam jugak budak yang slalu panggil aku Najwa Latif tuh . Syeh Redzuan dgn Salem . Budak sem 6 kos Dmm . Budak kecik tuh panggil aku Najwa dary aku sem 1 lagy . Dary rambutnye kembang & pakai spek sampai lah rambutnye dah lurus & sekarang dah tak pakai spek dahh . Dahh pakai lens kot . Asal jumpe aku tak sah kalau dye tak sebut Najwa ! one songs please ! Tak pun dye akan cakap macam nie Najwa ! nak signnn ~ . Hahaha ! haihhh , sampai dah ade dah orang laen yang panggil aku Najwa . Ape pon bolehh . 

Lastly aku takkan lupe kenangan dengan korang korang sume . Kenangan dengan sek sek bilik aku . Kenangan dengan sek sek BF9 . Kenangan dengan budak kelas Logistik sem 2 . Kenangan dengann budak budak Naco ! 

*teluk kalung*

*teluk kalung*

*teluk kalung*

*teluk kalung*


*teluk kalung*

*chendor*

*chendor*


*kemasik*


*ijen a.k.a budak kerinting*


*kemasik*



p/s : Hopefully you will come with me to Terengganu =)

No comments: