July 12, 2016

Budak Kicik, Kak Long Love You

assalamualaikum

Dah lama rasenye tak update blog ni. Dah berhabuk sakan dah ni.
Disebabkan dah lame sangat aku tak update so, aku explain sikit sikit je la pasal life sekarang ni.

Aku masih bekerja di tempat yang same, pernah jugak terfikir nak berhenti and cari kerja lain.
Tapi, belum ade rezeki lagi. Takpe la aku pon dah selesa dengan orang orang kat sini. Kalau ade rezeki kat tempat lain in shaa Allah akan dipertimbangkan.

life aku dengan kawan kawan, macam biase. Still keep in touch dengan kawan kawan lama aku dan baru semalam aku berbual panjang dengan kawan baik aku di zaman study kat Kemaman dulu. Patricia, Kak Long miss you! Memang rindu kat budak kicik ni.

Lebih kurang 2 jam jugak aku bergayut dengan Pat ni. Banyak yang aku luahkan dan banyak jugak kate kate yang aku dapat. Pat cuba bukak pandangan aku dan aku baru teringat kan sesuatu.

Baru aku teringat susah senang yang aku terlupa sekejap tu. Susah senang nak memulakan sesuatu waktu kitorang kat Kemaman dulu. Jatuh bangun aku kat Kemaman dari mula sampai la aku capai ape yang aku nak sekarang ni.

Dan aku teringat waktu aku suruh Pat banding dan teliti orang tu dengan orang ni. Orang yang aku bandingkan tu adalah orang yang sama manakala orang yang dibandingkan tu adalah 3 orang yang berlainan. Aku tak tau la korang yang bace ni faham ke tak. heheheh !

Orang yang aku bandingkan tu, masih lagi bersama aku. Masih di sisi aku. Masih kuat dan mampu bertahan dengan aku. Tapi aku terlupa susah senang waktu aku usaha untuk ape yang aku ade sekarang sampailah Pat mention benda tu semalam.

Thank you Pat :)

Kak Long love you :)

and

ILoveYouMok 

No comments: